Zonder 7% groen, kunnen wij in Oost NATUUR-lijk geen feestje doen! Van de gemeente kwam er post. Enthousiast en juichend werd gevraagd of Wijkcomité Oost mee wilde doen met het vieren van de Natuur. Er wordt gepoogd samen met ons burgers van Nijmegen het groen een ‘boost’ te geven. In het kader van het nieuwe..
